مدیركل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری كشور:

طرح ویژه حمل و نقل زائرین اربعین از 17مهرماه شروع می شود

طرح ویژه حمل و نقل زائرین اربعین از 17مهرماه شروع می شود

هم پیما: مدیركل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور اظهار داشت: از ۱۷مهر طرح ویژه تردد زائرین اربعین شروع می شود و تا ۳ آبان ادامه خواهد داشت.



به گزارش هم پیما به نقل از مهر، داریوش باقر جوان ظهر امروز دو شنبه در جلسه هماهنگی معاونان حمل و نقل ادارات كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های معین ستاد اربعین حسینی استان خوزستان اظهار نمود: مبحث حمل و نقل و مسائل جاده ای یكی از موضوعات مهمی است چون كه خلل در این امور م تبعات و مشكلات ملی و فرا ملی را به دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به اینكه در مبحث اربعین باید كارها با همكاری و بدون موازی كاری صورت گیرد، اضافه كرد: یكی دیگر از مواردی كه باید به آن دقت كنیم، خوابگاه رانندگان است چون كه امنیت مسافران برای ما مهم می باشد و باید راننده استراحت كافی داشته باشد و فشردگی كاری نباید باعث این شود كه رانندگان بیشتر از زمان استاندارد رانندگی كنند.
مدیركل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور عنوان كرد: بحث انبار توشه و بارهای غیر همراه یكی دیگر از موارد مهم می باشد كه باید ساماندهی دقیقی صورت گیرد.
باقرجوان اظهار داشت: جاده ها در استان خوزستان مطلوب است اما در ایلام گلوگاه هایی وجود دارد كه ترافیك را طولانی تر كنند.
وی بیان كرد: طرح ویژه اربعین در سازمان حمل و نقل از ۱۷مهر تا ۳ آبان در جاده های كشور اجرا می شود و طرحی فوق العاده هم از ۲۴مهر تا ۲۹مهر هم در استان ایلام اجرا خواهد شد.

1398/06/26
15:34:50
5.0 / 5
1864
تگهای خبر: استاندارد , مسافران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
هم پیما
هم پیما