ثبت نام وام كرونا یك ماه دیگر تمدید گردید

ثبت نام وام كرونا یك ماه دیگر تمدید گردید

به گزارش هم پیما بر مبنای اعلام سخنگوی دولت، مهلت ثبت نام تسهیلات حمایتی كرونا تا آخر مهر ماه تمدید شده است تا فرصت دیگری در اختیار كسب و كارهای صدمه دیده از كرونا قرار داده شود.


به گزارش هم پیما به نقل از ایسنا، پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای صدمه دیده از کرونا همچون سیاستهای وزارت کار در جهت حفظ اشتغال بنگاه ها و صیانت از نیروهای کار است و بر این اساس ۱۴ رسته شغلی منتخب که بیشترین صدمه از شیوع کرونا را متحمل شده و دارای فهرست بیمه در چارچوب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، جهت استفاده از تسهیلات مذکور به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir رجوع و مراحل ثبت نام خویش را دنبال کردند.
مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات حمایتی کرونا پیش از این دوبار از جانب کارگروه مقابله با نتایج اقتصادی ناشی از انتشار کرونا تمدید شده و روز گذشته به پایان رسید اما علی ربیعی ـ سخنگوی دولت امروز در پنجاه و چهارمین نشست خبری خود در زاهدان، از تمدید زمان پرداخت وام به مشاغل صدمه دیده از کرونا تا آخر مهرماه و وام ودیعه مسکن تا آخر دیماه اطلاع داد.
مطابق آخرین آمارها، بیشتر از ۴۹۰ هزار متقاضی در سامانه کارا ثبت نام کردند که بیشترین تسهیلات پرداخت شده در بین رسته های کسب وکارهای صدمه دیده از کرونا متعلق به رانندگان، معلمان دبستان، بخش حمل و نقل عمومی و آرایشگاه ها بوده است.
به گزارش هم پیما به نقل از ایسنا، برابر اعلام بانک مرکزی، طی یک ماه و نیم اخیر ۴۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی از جانب شعب بانکی به واحدهای کسب و کار پرداخت شده است.




منبع:

1399/07/02
10:06:44
5.0 / 5
1620
تگهای خبر: اشتغال , بانك , كسب و كار , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
هم پیما
هم پیما