در چند روز آینده انجام می شود

تكمیل ثبت نام پیامكی مسكن ملی در شهرهای كم خطر

تكمیل ثبت نام پیامكی مسكن ملی در شهرهای كم خطر

هم پیما: معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلان اینكه نتایج پالایش 500 هزار نفر متقاضی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسكن كه بوسیله اینترنت ثبت نام كرده اند به زودی اعلام می شود، اظهار داشت: حدود 800 هزار نفر نیز بوسیله پیامك نام نویسی كرده اند كه در ایام آینده ساكنان شهرهای كم خطر از نظر اپیدمی كرونا می توانند ثبت نام خودرا بوسیله اینترنت نهایی كنند.


محمود محمودزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: در مرحله دوم فراخوان ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن حدود ۵۰۰ هزار نفر بوسیله اینترنت و ۸۰۰ هزار نفر بوسیله پیامک نام نویسی کردند. نتایج پالایش متقاضیان اینترنتی برمبنای شروط پنج گانه انجام شده و به زودی اعلام می شود.
وی ادامه داد: درباب افرادی هم که با ارسال پیامک ثبت نام خودرا رزرو کرده بودند، طی روزهای آینده برنامه زمانبندی را برای تکمیل فراینده نام نویسی این افراد بوسیله اینترنت اعلام می نماییم.
معاون وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط شهرها، در چند روز آینده اعلام می نماییم که ساکنان شهر های کم خطر بتوانند از طرق مختلف مثل مراجعه به کافی نت ها ثبت نام خودرا بوسیله سامانه tem.mrud.ir نهایی کنند.
بگفته محمود زاده، به تدریج با برداشته شدن محدودیت های کرونا شرایط برای تکمیل پروسه نام نویسی تمامی افرادی که در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند فراهم می شود.
به گزارش هم پیما به نقل از ایسنا، عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی، شهریور ۱۳۹۸ بطور رسمی با حضور رئیس جمهور شروع شد. البته در بعضی از مناطق از اختتام سال ۱۳۹۷ کلید خورده بود. در چارچوب این طرح تا آخر سال ۱۳۹۸ عملیات راه اندازی دست کم ۲۱۸ هزار و ۵۲ واحد شروع شده که بیش از نیمی از پروژه را شامل می شود. برمبنای اعلام اسلامی وزیر راه و شهرسازی، نخستین واحدهای مسکن ملی در بعضی مناطق کشور، خرداد یا تیرماه امسال تحویل می شود. قبل از این هم محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به ایسنا گفته بود که ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای کوچک آماده واگذاری است. همین طور روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید دستور داد که ۲۰۰۰ واحد مسکن ملی پرند تا پیش از هفته دولت (شهریور ماه) امسال به متقاضیان تحویل داده شود.




منبع:

1399/03/04
15:24:19
5.0 / 5
1869
تگهای خبر: تولید , شركت , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
هم پیما
هم پیما