مدیرعامل شركت فرودگاه ها خبر داد

پرداخت وام ۵۰۰ میلیارد تومانی به شركت فرودگاه ها و فرودگاه امام

پرداخت وام ۵۰۰ میلیارد تومانی به شركت فرودگاه ها و فرودگاه امام

هم پیما: مدیرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از پرداخت تسهیلات 500 میلیارد تومانی حمایتی در مقابل كرونا به این شركت و فرودگاه امام خمینی (ره) آگاهی داد.



به گزارش هم پیما به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیر مکری درباب اولویت های در نظر گرفته برای سال جاری اظهار داشت: شرایط خاصی که امروز بر صنعت هوانوردی دنیا حاکم است، تأثیر به سزایی بر درآمد شرکت های هواپیمایی گذاشته و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز از این قضیه مستثنی نیست.
وی اضافه کرد: هم اکنون به توجه به کاهش شدید منابع ناچار به بازنگری در برنامه های اجرایی سال ۹۹ شده ایم و در حال تعیین پروژه هایی هستیم که امسال باتوجه به درآمدهایمان بتوانیم آنها را به انجام برسانیم.
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: برای این منظور ۲۱ پروژه فرودگاهی را در اولویت قرار داده ایم و تلاش داریم تا آخر سال آنها را به بهره برداری برسانیم.
امیرمکری با بیان این که این بسته شامل حال شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز می شود، در این زمینه توضیح داد: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در چارچوب بسته حمایتی برای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور و نیز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی مجموعاً ۵۰۰ میلیارد تومان است.
خاطرنشان می شود: مدتی پیش وزیر راه و شهرسازی از تصویب بسته حمایتی پیشنهادی این وزارتخانه بمنظور کمک به شرکت های حمل و نقلی در هیئت دولت آگاهی داد.


منبع:

1399/02/21
23:22:32
5.0 / 5
1872
تگهای خبر: شركت , فرودگاه , هواپیما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
هم پیما
هم پیما