غول های آمریكایی برای مقابله با كرونا وارد شدند!

غول های آمریكایی برای مقابله با كرونا وارد شدند!

به گزارش هم پیما شركت های بزرگ آمریكا برای كمك به بازار كار این كشور، شمار زیادی از افراد را استخدام خواهند كرد.


به گزارش هم پیما به نقل از رویترز، بنك آف امریكا كه یكی از دو بانك بزرگ این كشور به حساب می آید، در اطلاعیه ای اعلام نمود كه برای پشتیبانی از بازار كار در این مقطع حساس قصد استخدام ۱۷۰۰ نیروی جدید در یك ماه آینده را دارد. این بانك حالا بیشتر از ۲۰۸ هزار كارمند دارد.
این بانك در بیانیه خود همینطور با بیان آمادگی برای پشتیبانی از مشتریان صدمه دیده خود گفته است، برای حمایت بیشتر از كسب و كارها و اشخاص، مهلت بازپرداخت اقساط وام های خویش را تمدید خواهد نمود. متعهد به حفظ دسترسی مشتریان مان به خدمات مورد نیازشان هستیم و در این مقطع سخت در كنارشان خواهیم بود.
در شرایطی كه خیلی از كسب و كارهای آمریكایی در نتیجه شیوع كرونا مجبور به تعطیلی بخشی یا تمام فعالیتهای خود شده اند، بعضی از كارشناسان نسبت به افزایش سریع و قابل توجه شمار بیكاران در نتیجه ورشكستگی شركت ها اخطار داده اند و این مسئله سبب شده است دولت و نهادهای مالی در این كشور حمایت های خود از كسب و كارهای آمریكایی را بالا برند.
پیش از این بزرگترین بانك آمریكایی، یعنی جی پی مورگان از پرداخت پاداش ۱۰۰۰ دلاری به كاركنانش برای خدمت رسانی به مردم در شرایط بحرانی ناشی از كرونا اطلاع داده بود. این بانك همینطور از اهدای ۱۰۰ میلیون دلار وجه نقد برای تأمین اقلام دارویی و پزشكی مورد نیاز مقابله با ویروس كرونا در مناطق كمتر توسعه یافته آمریكا اطلاع داده است.
پیشتر هم بزرگترین فروشگاه اینترنتی آمریكا و جهان اعلام نموده بود در نظر دارد ۱۰۰ هزار نیروی جدید را طی هفته های آینده استخدام كند كه بخش بزرگی از این افراد در شبكه توزیع و انبار این شركت به كار گرفته خواهند شد.
همینطور دولت آمریكا احتمال خرید بعضی از شركت های این كشور برای پشتیبانی از آنها در مقابل نتایج كرونا را رد نكرده است.



1399/01/02
15:02:27
5.0 / 5
2472
تگهای خبر: بازار , بانك , توسعه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
هم پیما
هم پیما