معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اعلام اسامی تایید شدگان مسكن ملی، ۴۵ روز دیگر

اعلام اسامی تایید شدگان مسكن ملی، ۴۵ روز دیگر

به گزارش هم پیما معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینكه ثبت نام طرح اقدام ملی مسكن در هشت استان همچون تهران و تمامی شهرهای جدید از بامداد فردا ۲۱ اسفند شروع می شود اظهار داشت: تلاش می نماییم اسامی افراد واجد شرایط مرحله دوم را ظرف ۴۵ روز كاری اعلام نماییم.


محمود محمودزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: فاز سوم از مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسكن در ایام چهارشنبه و پنجشنبه در استان تهران و هشت استان دیگر باقی مانده و همینطور تمامی شهرهای جدید انجام می شود.
وی ادامه داد: متقاضیان استان تهران از ۱۰ بامداد روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند برای نام نویسی اقدام نمایند. با اتمام این مرحله نام نویسی در كلیه استان ها تمام می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان كرد: بعد از این مرحله تلاش می نماییم اسامی افراد واجد شرایط را ظرف ۴۵ روز كاری اعلام نماییم. طبیعتاً با عنایت به ۱۵ روز تعطیلات نوروز امكان دارد این زمان ۴۵ روزه مقداری بیشتر شود اما تلاش داریم حدود همین مدت اسامی افراد واجد شرایط را اعلام نماییم.
محمودزاده با اشاره به اینكه افراد بر مبنای شروط پنج گانه همچون نداشتن مالكیت از سال ۱۳۸۴ تاكنون، عدم برخورداری از زمین و مسكن دولتی پس از انقلاب و سابقه پنج سال سكونت در شهر مورد تقاضا پالایش می شوند، تصریح كرد: هیچ شروطی در این مرحله اضافه نشده اما به علت اینكه پیشبینی می نماییم تعداد ثبت نام ها بسیار بیشتر از ظرفیت ۲۰۰ هزار واحدی این مرحله باشد، بعضی آیتم ها همچون سن سرپرست خانوار، تعداد افراد تحت تكفل و زمان ازدواج را در پایش نهایی مورد لحاظ قرار می دهیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سؤال كه آیا امكان دارد در آینده هم ثبت نام مسكن ملی صورت گیرد اظهار داشت: سیاست وزارت راه و شهرسازی ادامه روند كنونی و ایجاد یك شرایط پایدار برای تولید و عرضه مسكن می باشد. بر این اساس با عنایت به تقاضای مناطق، مشروط به داشتن امكانات و تأمین زمین، افزایش ظرفیت در تمامی استان ها امكان پذیر است و وزارت راه و شهرسازی از كلیه امكانات و توانایی خود برای این منظور استفاده می نماید.
به گزارش هم پیما به نقل از ایسنا، طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسكونی تا سال ۱۴۰۰ در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد. عملیات اجرایی این برنامه از دیماه سال ۱۳۹۷ در برخی از مناطق شروع و شهریور ماه ۱۳۹۸ رسماً توسط حسن روحانی رئیس جمهوری شروع شد. متقاضیان طرح اقدام ملی مسكن برای ثبت نام باید به نشانی اینترنتی tem.mrud.ir رجوع كنند.



1398/12/20
18:11:04
5.0 / 5
2239
تگهای خبر: تولید , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
هم پیما
هم پیما