مدیركل راهداری و حمل ونقل جاده ای سمنان خبر داد:

كاهش 1 و هفت دهم درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان

كاهش 1 و هفت دهم درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان

به گزارش هم پیما مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان از كاهش 1.7 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان آگاهی داد و اظهار داشت: مردم هشدارها وزارت بهداشت را برای قرنطینه خانگی جدی بگیرند.



احسان منصور كیایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینكه از سوم اسفندماه تابحال چهار میلیون و ۳۳ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان سمنان انجام شده است، گفت: باتوجه به شیوع كرونا در دو بازه زمانی سوم تا نهم اسفندماه و دهم تا ۱۶ اسفندماه آمار ترددها ۱.۷ درصد كاهش داشته است.
وی بابیان اینكه در بازه اول دو میلیون و ۳۴ هزار تردد ثبت شده است، اشاره كرد: این در حالیست كه در بازه دوم كه برمبنای اعلام وزارت بهداشت موج شیوع كرونا شدت یافته است، میزان ترددها در محورهای مواصلاتی این استان كاهش شایان توجهی نداشته است.
مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان با تاكید بر ضرورت رعایت نكات بهداشتی و توجه به سفارش های وزارت بهداشت و درمان اشاره كرد: از ۱۰ لغایت ۱۶ اسفندماه میزان ترددها در سطح استان به یك میلیون و ۹۹۹ هزار تردد رسیده است.
منصور كیایی تصریح كرد: درمجموع ۲۲ دوربین نظارت تصویری، ۵۶ دستگاه تردد شماری برخط و ۵۹ سامانه ثبت تخلف در سطح راه های مواصلاتی استان سمنان ساماندهی شده است.


منبع:

1398/12/17
21:46:25
5.0 / 5
2317
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
هم پیما
هم پیما