بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می شود

آغاز ثبت اعتراض معترضان مسكن ملی از امروز

آغاز ثبت اعتراض معترضان مسكن ملی از امروز

به گزارش هم پیما ثبت اعتراض برخی متقاضیان طرح ملی مسكن كه به نتیجه پالایش ها اعتراض داشتند، از دقایقی قبل صرفا در سامانه tem.mrud.ir شروع شد.



به گزارش هم پیما به نقل از مهر، برپایه اعلام پیشین وزارت راه و شهرسازی، ثبت اعتراض برخی از متقاضیان طرح ملی مسكن كه به نتیجه بررسی ها و پالایش های طرح ملی مسكن معترض بوده اند، در سامانه tem.mrud.ir از امروز شروع شد.
آن دسته از متقاضیانی كه به دلایلی همچون اشتباه در سامانه های موجود، اعلام اشتباه قرمز بودن فرم «ج»، اشتباه در استعلام از بانك مسكن، ثبت نشدن سرپرست خانوار بودن و… از ثبت نام در سری نخست حذف شده اند، می توانند با رفتن به سامانه مذكور، اعتراض خویش را همراه با مدارك لازم ثبت كنند.
گفتنی است آن دسته از متقاضیانی هم كه خواستار انصراف از این طرح هستند، می توانند با رفتن به همین سامانه از روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه، انصراف خویش را ثبت كنند.
پیش از این هم معاونت مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای كه چهارشنبه ۷ اسفند صادر كرده بود، اعلام نمود: متقاضیانی كه در استعلام طرح اقدام ملی حائز شرایط نشده اند و نسبت به نتیجه استعلام اعتراض دارند از تاریخ ۱۰ اسفند می توانند با رفتن به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت اعتراض خود در سایت tem.mrud.ir اقدام نمایند.
خاطرنشان می شود متقاضیان می بایست بعد از بالا آمدن سایت مذكور، از قسمت «ورود به پروفایل متقاضی» مبادرت به درج اعتراض خود كنند.



1398/12/10
16:51:55
5.0 / 5
2179
تگهای خبر: بانك , ساخت , سایت , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
هم پیما
هم پیما