مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس:

۱۵ هزار مسكن مهر پردیس تا اختتام سال تكمیل می شود

۱۵ هزار مسكن مهر پردیس تا اختتام سال تكمیل می شود

هم پیما: مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس از تكمیل 15 هزار واحد مسكن مهر در این شهر تا آخر سال آگاهی داد.



به گزارش هم پیما به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت، با اشاره به این كه در حال پیگیری تعهداتمان در بخش مسكن مهر هستیم، اظهار داشت: ۱۰ هزار واحد مسكونی این طرح تكمیل شده و بدون افتتاح در حال تحویل به متقاضیان است. پیش بینی ما این است كه بتوانیم ۱۵ هزار واحد مسكن مهر را تا آخر سال تكمیل كنیم؛ تعهد ما برای امسال، رساندن واحدهای افتتاح شده به ۶۰ هزار عدد است و پیش بینی می نماییم بتوانیم این كار را به سرانجام برسانیم.
وی اضافه كرد: در حال پیگیری یك وام هزار میلیارد تومانی از محل تبصره هشت قانون بودجه هستیم و اگر بانك مسكن در پرداخت این وام تسریع كند تمام مشكلات پردیس حل می شود و می توانیم تا شهریورماه سال آینده مانده واحدهای این طرح كه در حدود ۲۲ هزار واحد است را نیز تكمیل نماییم.
وی پروژه های عارضه دار مسكن مهر پردیس را ۲۲ هزار واحد اعلام و عنوان كرد: با توجه به این كه این پروژه ها تعیین تكلیف شده اند و تلاش می نماییم كه این واحدها را كه اغلب از میزان پیشرفت كمتری نسبت به سایر پروژه ها برخوردار می باشند تا آخر سال تكمیل نماییم.
وی اشاره كرد: از مجموع ۱۰ هزار واحد آماده شده این طرح، حدود چهار هزار واحد در فاز ۱۱ و مابقی نیز در فازهای ۸، ۵ و ۹ است كه در حال تحویل این واحدها به مالكان هستیم.
هدایت همین طور اظهار داشت: الان در حال ستاندن مجوزهای لازم برای تصفیه خانه شماره دو فاضلاب پردیس از سازمان محیط زیست هستیم كه این كار نیز در مراحل نهایی قرار دارد.


منبع:

1398/10/22
16:01:35
5.0 / 5
1993
تگهای خبر: بانك , شركت , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
هم پیما
هم پیما