یك مقام مسئول خبر داد

۶۲ هزار واحد از طرح ملی مسكن به استان تهران رسید

۶۲ هزار واحد از طرح ملی مسكن به استان تهران رسید

به گزارش هم پیما برنامه طرح اقدام ملی تولید مسكن در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در اداره كل راه و شهرسازی استان تهران قریب به ۶۲ هزار واحد است.



به گزارش هم پیما به نقل از اداره كل راه و شهرسازی استان تهران، رضا نگهبان با تاكید بر اهمیت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسكن و رضایت مردم اظهار داشت: بازشماری سریع املاك و تك برگی شدن اسناد در اولویت وظایف حوزه املاك و حقوقی و ادارات ۶ منطقه شهرستانی است و این پیش زمینه و اساس معوض زمین در طرح اقدام ملی تولید مسكن می باشد.
وی با اشاره به اینكه ۲۵ درصد برنامه اقدام ملی در كشور در رابطه با استان تهران است، اظهار داشت: تمام مناطق استان تهران موظف به عرضه پیشنهادات در حوزه زمین برای پروژه های اقدام ملی هستند كه طی همین جلسه انجام شده است و بررسی مغایرت ها و سایر امور پیگیری جزء وظایف شهرستانها است كه جزء اصلی ترین تكالیف اصلی رؤسای حوزه مسكن و ادارات شهرستانی است.
وی خاطرنشان كرد: وظیفه استان تهران تولید مسكن مشاركتی به میزان ۲۹۵۰ واحد مسكونی، تامین زمین برای اقشار ویژه به میزان ۱۰۰۰ واحد، تكمیل واحدهای نیمه تمام خریداری شده و نیمه تمام در چارچوب مشاركت به میزان ۱۹۸۷ واحد، واگذاری در چارچوب سایر تفاهم نامه ها به تعداد ۵۰۰۰ واحد است.
نگهبان اضافه كرد: استفاده از ظرفیت های بانكی به میزان ۴۷۰۰۰ واحد تسهیلات و سایر موارد پیشنهادی این اداره كل ۴۰۰۰ واحد است كه در مجموع ۶۱ هزار و ۹۳۷ واحد در نظر گرفته شده است.
مدیركل راه و شهرسازی استان تهران تصریح كرد: شهروندان استان تهران كه مشمول ۴ مورد شرایط احراز متقاضیان جهت بهره مندی از تسهیلات طرح اقدام ملی تولید مسكن هستند، می توانند از زمان باز شدن سایت مذكور نسبت به بارگذاری مدارك اقدام نمایند و اداره كل راه و شهرسازی استان تهران به جد پی گیر این امر بعنوان یكی از مهمترین اولویت های وزارت راه و شهرسازی است.

1398/08/23
10:12:52
5.0 / 5
2356
تگهای خبر: بانك , تولید , سایت , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
هم پیما
هم پیما