وزیر راه خبر داد:

برنامه جدید وزارت راه و شهرسازی برای پایانه مرزی مهران

برنامه جدید وزارت راه و شهرسازی برای پایانه مرزی مهران

هم پیما: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینكه پایانه مرزی مهران جوابگوی این میزان از حجم تردد زائر را ندارد، اظهار داشت: طرح جامع پایانه مرزی مهران اجرایی می شود.


به گزارش هم پیما به نقل از ایسنا، «محمد اسلامی» در نشست ستاد ویژه اربعین استان ایلام، اظهار نمود: مرز مهران یكی از پرترددترین پایانه های مرزی زوار عتبات عالیات است و این پایانه جوابگوی حجم این میزان از حجم تردد زائر را ندارد.
وی با اشاره به اینكه در اربعین سال های آینده میزان ترددها در این مرز افزایش خواهد یافت، اضافه كرد: بر همین مبنا برای افزایش ظرفیت این پایانه و تسهیل در تردد كالا و مسافر طرح جدید جامع پایانه مرزی مهران اجرایی می شود.
وزیر راه و شهرسازی با تاكید بر تكمیل زیرساخت های منتهی به مرز مهران، اظهار داشت: توسعه زیرساخت های جاده ای استان نیز در دستور كار است، در راه ایلام-مهران فقط قطعه كنجانچم به طول ۹ كیلومتر مانده كه برای سال آینده عملیات اجرایی چهارخطه كردن آن تكمیل خواهد شد.
وی از سفر وزیر حمل و نقل كشور عراق به ایران آگاهی داد و اظهار داشت: در جریان این سفر رایزنی های لازم برای توسعه زیرساخت های دوطرف مرز صورت خواهد گرفت.




منبع:

1398/07/26
18:56:59
5.0 / 5
1866
تگهای خبر: توسعه , ساخت , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
هم پیما
هم پیما