تاخیر 7 ساعته ایران ایر در پرواز اهواز _ تهران

تاخیر 7 ساعته ایران ایر در پرواز اهواز _ تهران

هم پیما: پرواز شماره 310 اهواز به تهران امشب به سبب نقص فنی و اختتام ساعت پروازی تیم پرواز با تاخیر مواجه گردید كه مسئولان این شركت بابت بروز مشكل پیش آمده از مسافران عذرخواهی كردند.


به گزارش هم پیما به نقل از ایسنا، پرواز امشب شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از اهواز به تهران به شماره 310 كه قرار بود ساعت 21: 40 فرودگاه اهواز را به سمت پایتخت ترك كند، با تاخیر مواجه گردید و مسافران در وهله نخست با پیامك تاخیر دو ساعته و پرواز در ساعت 23: 40 مواجه گشتند اما بعد از آنكه وارد فرودگاه اهواز شده اند مجدداً پیامك دیگری برای آنها ارسال شد كه این پرواز با هفت ساعت تاخیر و راس ساعت 4: 40 بامدادان فردا صورت خواهد گرفت.
در این میان معصومه اصغرزاده روابط عمومی شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) درباره این تاخیر كه به سبب نقص فنی به وجود آمده به ایسنا اینگونه توضیح داد كه پرواز 310 مسیر اهواز به تهران به سبب نقص فنی هواپیما بوده است چونكه هواپیمای مورد نظر در فرودگاه مهرآباد قبل از آنكه به سمت اهواز حركت نماید و مسافران را از آنجا به پایتخت بیاورد در فرودگاه مهرآباد گرفتار نقص فنی شده و بنا بر این به مسافران این پرواز اعلام كردیم كه با دو ساعت تاخیر این پرواز صورت خواهد گرفت.
اما با عنایت به اینكه نمی دانستیم نقص فنی دقیقا چه زمانی برطرف خواهد شد، پیامك دوم را ارسال كردیم كه پروازشان هفت ساعت تاخیر خواهد داشت.
وی اضافه كرد: بر طبق آخرین پیگیری های انجام شده نه تنها نقص فنی هواپیما برطرف شده بلكه به سبب اینكه ساعت پروازی تیم مورد نظر در حال اختتام بود تیم پروازی را نیز تغییر دادیم.
اصغرزاده اظهار داشت: با عنایت به این شرایط ساعت پرواز اساسا 4: 40 با هفت ساعت تاخیر انجام می شود و ایران ایر ضمن عذرخواهی از مسافران پذیرایی لازم را از آنها به عمل می آورد.




منبع:

1398/05/24
09:22:37
5.0 / 5
1848
تگهای خبر: پرواز , شركت , فرودگاه , مسافران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
هم پیما
هم پیما