معاون وزیر راه:

سیاست اتوبان سازی در تهران تاثیرات خودرا در سایر شهرها گذاشت

سیاست اتوبان سازی در تهران تاثیرات خودرا در سایر شهرها گذاشت

هم پیما: معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: سیاست اتوبان سازی در تهران تاثیرات خودرا در سایر شهرها گذاشت.


به گزارش هم پیما به نقل از مهر، فرزانه صادق مالواجرد در حاشیه برگزاری اولین اجلاس مشورتی رؤسای كمیسیون های شهرسازی و معماری اظهار داشت: حفظ باغات باید به شكلی باشد كه هم مالكین بتوانند از آن بهره برده و رضایتشان جلب شود و هم منافع عمومی مردم شهر حفظ شود.

وی با اشاره به اینكه یك دفعه باید معیارهای توسعه مورد بازنگری قرار گیرد، اضافه كرد: در معیار توسعه آیا فقط باید هم و غم ما حل كردن مشكل ترافیك باشد كه نتیجه ساخت اتوبان و معابر بزرگراهی است؟

صادق مالواجرد اظهار داشت: با تصمیم گیری های درست، می توان نتایج درست گرفت و نباید از عملیاتی نبودن بعضی از تصمیمات ناامید شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اشاره كرد: در شهرها پتانسیلها و ثروتهایی وجود دارد كه اگر آینده نگرانه نگاه نماییم دیگر نباید نگران ساخت اتوبان و بزرگراه باشیم.

مالواجرد اضافه كرد: در مورد تهران هم این نكته را باید بگویم كه اقدامات این شهر برای كل كشور الگو می شود.

وی افزود: در سالهای گذشته ۱۲۸ هكتار از باغات تهران از بین رفت اما حالا صدها هكتار باغات دیگر وجود دارد كه باید آنها را حفظ كرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت بزرگراهها در تهران اظهار داشت: سیاست اتوبان سازی در تهران تاثیرات خودرا در سایر شهرها گذاشت.

وی اظهار داشت: امروز در تهران شاهد تغییر رویكردها بوده و به سمت افزایش كیفیت در حركت هستیم.

صادق مالواجرد با اشاره به برگزاری اجلاس روسای كمیسیون های معماری و شهرسازی شوراهای كلان شهرها افزود: اینكه در همه كلان شهرها محلی باشد برای گفت و گوهای سه جانبه میان شوراهای شهر، شهرداری ها و اعضای كمیسیون های شهرسازی و معماری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

وی اشاره كرد: بالندگی و بلوغ خاصی را در شوراهای شهر امروز شاهدیم و امروز می بینیم كه شوراهای شهر بر تفوق حقوق عمومی بر حقوق خصوصی تاكید دارند.

صادق مالواجرد اظهار داشت: باید بدانیم كه مطالبه حقوق عمومی است كه موجب رشد شهرها می شود.


منبع:

1398/04/14
16:19:13
5.0 / 5
2320
تگهای خبر: توسعه , ساخت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
هم پیما
هم پیما