استاندار بوشهر:

۶۵۰۰ واحد مسكونی جدید در استان بوشهر ایجاد می شود

۶۵۰۰ واحد مسكونی جدید در استان بوشهر ایجاد می شود

به گزارش هم پیما استاندار بوشهر اظهار داشت: در جهت تامین مسكن متقاضیان، امسال 6500 واحد مسكونی در استان بوشهر شامل ۲ هزار واحد در عالیشهر و ۴ هزار و ۵۰۰ واحد در سیراف ایجاد می شود.


به گزارش هم پیما به نقل از ایسنا، عبدالكریم گراوند در نشست بررسی وضعیت طرح های راه و شهرسازی استان بوشهر، با اشاره به اینكه وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان بوشهر بهبود یافته است اظهار نمود: در روزهای تعطیلات نوروز افزون بر 10.4 میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان بوشهر ثبت شده كه نقش راهداری و پلیس راه در كنترل ترافیك و مشكلات محورها قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینكه اقدامات انجام شده به منظور اسكان گردشگران در روزهای تعطیلات نوروز، اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی تداركات خوبی برای كنترل ترافیك، اسكان و خدمات سفر در استان بوشهر انجام شده است.
استاندار بوشهر با اشاره به آبگیری چهار كیلومتر از جاده ساحلی گناوه به بوشهر در هنگام بارندگی اضافه كرد: این محور باید بهسازی شود كه ازدیاد پلها و ارتفاع بخشی به خط پروژه از پیش بینی های محور ساحلی بوشهر به گناوه است.
گراوند با تاكید بر لزوم رونق بخشیدن به گردشگری دریایی اشاره كرد: یكی از ظرفیت های مهم استان بوشهر گردشگری دریایی است كه در این راستا زیرساخت های مهمی در شهرها و روستاها انجام شده و باز مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.
وی با تاكید بر تسریع در ساخت اسكله كنگان اشاره كرد: برای ساخت این اسكله 100 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده كه قسمتی از آن باز تخصیص یافته است.
استاندار بوشهر از ساخت واحدهای مسكونی در عالیشهر و سیراف آگاهی داد و بیان كرد: امسال شش هزار و 500 واحد مسكونی در استان بوشهر شامل 2 هزار واحد در عالیشهر و 4 هزار و 500 واحد در سیراف برای پاسخگویی به سرریز جمعیت شهرهای نخل تقی و عسلویه ساخته خواهد شد.
عبدالكریم گراوند با تاكید بر رعایت ضوابط زیست محیطی در شهر جدید سیراف، اضافه كرد: برخی خسارت ها در مواقع بحران ناشی از عدم دقت و رعایت ضوابط در گذشته است.



1398/01/19
14:49:22
5.0 / 5
2121
تگهای خبر: خدمات , ساخت , سفر , مسكن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
هم پیما
هم پیما