تمام محورهای بالادست غرب مازندران باز است

تمام محورهای بالادست غرب مازندران باز است

به گزارش هم پیما بعد از بارش باران شب گذشته در مازندران، فرمانداران شهرستان های غرب استان از عدم انسداد، بازگشایی محورها و ترافیك روان در تمام مسیرهای بالادست خبر دادند.


بر این اساس، سیدامیر حسینی جو فرماندار تنكابن در گفتگو با ایسنا از تردد روان و ترافیك سبك در تمامی محورهای شهرستان اطلاع داد و اظهار داشت: بعد از بازگشایی محور روستایی خانیان كه به جهت بارش های شب گذشته مسدود شده بود، حالا تمام شریانهای روستایی و شهری تنكابن قابل تردد بوده و مشكلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با اشاره به ترافیك پرحجم مسیرهای دوهزار و سه هزار شهرستان تنكابن در روز طبیعت تصریح كرد: خوشبختانه تابحال تصادف منجر به فوت در شهرستان گزارش نشده و با اعمال محدودیت های ترافیكی برای این محورها انتظار داریم شهروندان با رعایت مقررات سفر خوبی را تجربه كنند.
رامسر یك مسیر مسدود روستایی دارد
هم چنین فرماندار شهرستان رامسر با اشاره به میزان بارش های چند روز گذشته در شهرستان خاطرنشان كرد: غالب شریان های فرعی و اصلی روستایی و شهری باز بوده و تردد در آنها جریان دارد و تنها در محور روستایی درازمین به جیرود مشكل انسداد جاده وجود دارد كه در تلاش هستیم تا آخر وقت امروز این محور هم بازگشایی شود.
محمد آزاد در گفتگو با ایسنا از رفع انسداد محور روستای جنت رودبار به جهت ریزش سنگ در شب گذشته اطلاع داد و اظهار نمود: مسیرهای جنت رودبار، جواهرده و اشكور هم الان باز بوده و از ترافیكی روان برخوردار می باشند كه با عنایت به روز طبیعت انتظار افزایش حجم ترافیك در این محورها دور از انتظار نیست.
فرماندار رامسر با بیان این كه الان جوی پایدار و نیمه ابری در شهرستان حاكم است از آماده باش كامل ستاد مدیریت بحران رامسر خبرداد و تصریح كرد: ضرورت هوشیاری مسافران و همشهریان در مناطق كوهستانی و مجاور رودخانه ها ضروری می باشد، ضمن این كه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بخصوص در ساعات منتهی به غروب در روز طبیعت می تواند به تردد راحت و روان بویژه در مسیرهای گردشگری كمك شایانی كند.



1398/01/14
23:50:24
5.0 / 5
1899
تگهای خبر: سفر , مسافران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
هم پیما
هم پیما