معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

آغاز فعالیت شركت عمران شهرهای جدید تیس و ایوانكی تا آخر سال

آغاز فعالیت شركت عمران شهرهای جدید تیس و ایوانكی تا آخر سال

هم پیما: مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید از آغاز فعالیت ۲ شركت از زیرمجموعه های شركت عمران شهرهای جدید در ۶ ماه دوم سال ۹۷ اطلاع داد.



به گزارش هم پیما به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی با اشاره به پایین بودن سطح سرانه های خدماتی در شهرهای جدید بیان كرد: ما باید برای ارتقای سطح خدمات در شهرهای جدید از منابع استانی بهره برده و باید در فرصت باقی مانده از سال ۹۷ از آن ها بهره مند شویم.
وی از آغاز فعالیت ۲ شركت از زیرمجموعه های شركت عمران شهرهای جدید در ۶ ماه دوم سال ۹۷ اطلاع داد و اظهار داشت: بزودی برنامه اجرایی در ۲ شركت عمران شهرهای جدید تیس و ایوانكی را آغاز خواهیم كرد كه در این راستا هم برنامه ریزی ها و اقدامات جدی در حال انجام می باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح كرد: خوشبختانه شركت عمران شهرهای جدید با وجود توقف اغلب پروژه های دستگاه های دولتی در سطح كشور به علت مشكلات مالی، اجازه توقف و تعطیلی پروژه های عمرانی خود در شهرهای جدید را نداده و توانست تا حد ممكن این طرح ها را سرپا نگه دارد.
این مقام مسئول با اشاره به نقش جدی مراكز محله در ارتقای شرایط زندگی در شهرهای جدید بیان كرد: ساخت و راه اندازی این مراكز محله نشان دهنده فعالیت وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسكن هم بوده و به بهبود فضای زندگی برای شهروندان این منطقه كمك می نماید.
وی با تاكید براینكه دیگر قصد آغاز و ادامه پروژه ای را در چارچوب مسكن مهر در شهرهای جدید نداریم اظهار داشت: تلاش داریم پروژه های فاقد متقاضی را هم از این چارچوب خارج كرده و در قالبی دیگر به متقاضیان عرضه نماییم.
طاهرخانی با اشاره به برنامه ریزی شركت عمران شهرهای جدید در ساخت ۵۰ هزار واحد مسكونی مشاركتی در شهرهای جدید بیان كرد: هم اكنون تعدادی از این پروژه ها آغاز و تعدادی دیگر در دست برنامه ریزی است كه بعنوان اولویت دارترین برنامه شركت در ۶ ماهه دوم سال جاری در دستور كار قرار دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: كمك به فعال سازی شهرهای جدید نوپا كه فرایند توسعه آن ها مختل شده و به نحو مناسبی پیش نرفته است از برنامه های مهم ما در این مقطع زمانی است تا با كمك و همكاری همه شركت ها چاره ای جهت تسریع این فرآیند پیدا نماییم.
طاهرخانی همینطور در نشست اخیر خود با مدیران عامل شهرهای جدید بیان كرده بود: خوشبختانه امروز شاهد وضعیت خوبی در سطح شهرهای جدید بوده و تا حد زیادی تغییر رویكرد در این مسیر را محقق ساخته ایم كه عدم توقف پروژه های عمرانی با وجود تنگناهای مالی بسیار در این نواحی مهمترین آن به حساب می آید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاكید براینكه در این مدت همواره تلاش كردیم تا ارتباط شهرها با شركت مادر را حفظ و تمامی پروژه ها را به صورت هماهنگ پیش ببریم اظهار داشت: ارتقای سطح دانش، امور فنی و ارتباط بین المللی در شهرهای جدید در این دوره همینطور یكی دیگر از اقدامات مهم ما به حساب می آید كه در تمامی حوزه ها مورد توجه جدی قرار گرفت.
طاهرخانی با تاكید بر اینكه تمركز بر شهرهای نیازمند از اهداف اصلی ما در نیمه دوم سال ۹۷ خواهد بود، اظهار داشت: باید در مدت زمان باقی مانده سیاست روبه رشدی را در همه ابعاد پیش روی این شهرها قرار داده و از مجموعه درآمدهای شركت سیاست های هدف گذاری شده را محقق سازیم.

1397/07/23
15:59:04
5.0 / 5
1565
تگهای خبر: توسعه , خدمات , ساخت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
هم پیما
هم پیما