رییس اتحادیه تعاونی های مسافربری:

هنوز نرخ بلیت اتوبوس های اربعین تعیین نشده است

هنوز نرخ بلیت اتوبوس های اربعین تعیین نشده است

هم پیما: رییس اتحادیه شركت های تعاونی مسافربری اظهار داشت: تصمیمات ستاد اربعین و مسئولان سازمان راهداری ظرف روزهای آینده اتخاذ خواهد شد كه نرخ نهایی بلیت اتوبوس هایی كه زائران كربلا در اربعین حسینی را جابجا می كنند را اعلام خواهند كرد.


احمدرضا عامری در گفت وگو با ایسنا، اعلام نمود: ناوگان اتوبوس های بین شهری مانند سال های گذشته آمادگی كامل دارند به مسافران و زائران اربعین حسینی خدمت رسانی كنند و امسال هم آماده ایم بعد از اتخاذ تصمیمات و نهایی شدن برنامه ریزی های لازم، تمام ظرفیت مورد نیاز را برای جابجایی مسافران بسیج نماییم.
وی درباره احتمال كمك گرفتن از سایر نهادها و ظرفیت های موجود در كشور برای جابجایی مسافران هم اظهار داشت: با عنایت به اینكه حفظ امنیت مسافران و آشنایی رانندگان با مسیر، اصلی ترین اولویت اتحادیه به حساب می آید، تلاش می نماییم در صورت وجود تقاضا، تمام ظرفیت ناوگان را در اختیار مسافران قرار دهیم و سایر نهادها می توانند در دیگر بخش ها به زائران خدمت رسانی كنند.
رییس اتحادیه شركت های تعاونی مسافربری درباره تعیین نرخ بلیت سفرها به كربلای معلی در اربعین حسینی اظهار داشت: تصمیم نهایی درباره قیمت ها باید از جانب ستاد اربعین و مسئولان سازمان راهداری گرفته شود و ما هم منتظریم تا قیمت نهایی در این زمینه اعلام گردد.
عامری احتمال افزایش نرخ ها با عنایت به یك سر خالی حركت كردن اتوبوس ها در روزهای اربعین را رد نكرد، اما هرگونه تصمیم در این زمینه را منوط به نهایی شدن بررسی ها و ارزیابی های كارشناسان و دستگاه های ذی ربط دانست.
به گزارش هم پیما به نقل از ایسنا، با عنایت به حجم بالای تقاضا برای سفر به شهرهای مرزی ایران و عراق در روزهای اربعین حسینی طی سال های گذشته همواره سازمان راهداری در جریان همكاری با اتحادیه های مسافربری نرخ های خاصی را برای ایام اربعین مشخص كرده است.
با توجه به اینكه اتوبوس ها در این مدت فقط برای یك مسیر مسافر دارند و در برگشت باید با ظرفیت خالی بازگردند، معمولا سازمان راهداری با افزایش دو برابری قیمت ها موافقت می كند و این نرخ ها بعد از آخر اربعین به حالت عادی باز می گردد.
در روزهای گذشته سازمان هواپیمایی كشوری هم در جریان جلسه مشترك با ایرلاین ها، نرخ پروازهای اربعین ۹۷ را اعلام نمود.



1397/06/29
14:48:02
5.0 / 5
2522
تگهای خبر: ارز , پرواز , سفر , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
هم پیما
هم پیما