قائم مقام وزیر راه و شهرسازی عنوان كرد:

سالانه 200 هزار مسكن مهر تحویل متقاضیان شده است

سالانه 200 هزار مسكن مهر تحویل متقاضیان شده است

هم پیما: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن مهر اعلام نمود كه طی 5 سال قبل به صورت میانگین سالانه حدود 200 هزار واحد و در مجموع یك میلیون و 25 هزار واحد مسكن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است.


به گزارش هم پیما به نقل از ایسنا، به نقل از شركت عمران شهر جدید صدرا، احمد مهرآبادی در بازدید از پروژه مسكن مهر در این شهر جدید، اظهار داشت: از مجموع پروژه های مسكن مهر كشور كه از سال 86 شروع شده، كار ساخت 2 میلیون واحد به اتمام رسیده و 150 هزار واحد باقیمانده است.
او افزود: این واحدها دارای مشكلات ریز و درشتی از قبیل نبود متقاضی، مسائل بانكی و مشكلات تحویل پروژه بوده یا دارای پرونده در دادگاه است كه همین امر كندی كار را به همراه دارد.
وی تصریح كرد: هم اكنون بالغ بر 280 هزار واحد مسكن مهر در سطح كشور آماده تحویل است اما به علت نبود خدمات زیربنایی و عدم تأمین خدمات روبنایی كه بر عهده دستگاههای متولی است، عملاً قادر به تحویل آنها نیستیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید هم اظهار داشت: از 24 هزار واحد مسكن مهری كه تعهد ما در شهر صدرا بوده است، تابحال 23 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و بخش عمده هزار واحد باقیمانده هم در هفته دولت امسال راه اندازی شد.
حبیب الله طاهرخانی تصریح كرد: پروژه های باقیمانده از یكی از پروژه های مشكل دار ما با 2 سال توقف بوده است كه در اواخر سال 96 مجدداً فعالیت خویش را آغاز نموده و هم اكنون به این دلیل كه تعداد زیادی از متقاضیان آورده خویش را تكمیل نكرده اند، زمان تحویل پروژه به تعویق افتاده است.
وی درمورد بازدید به عمل آمده هم تصریح كرد: در بازدید و جلسه امروز تصمیمات خوبی اتخاذ شد و جهت تأمین مالی و زمانبندی پیشرفت كار برنامه ریزی هایی انجام شد.
خلیل حاجی پور مدیرعامل شركت عمران شهر جدید صدرا هم از تعیین تكلیف و تأمین بودجه باقیمانده پروژه های مسكن مهر شهر صدرا اطلاع داد و اضافه كرد: با حضور معاون وزیر و قائم مقام وی از پروژه بناسازان رمضان كه تنها پروژه مسكن مهر باقیمانده شهر صدر است، بازدید به عمل آمد و مقرر شد پیمانكار با همین قدرت به كار خود ادامه دهد تا انشااله تا آخر سال بتوانیم بخش عمدهای از ناحیه غربی این پروژه را هم به مرحله افتتاح برسانیم.
حاجی پور تصریح كرد: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن مهر در این بازدید قول مساعدی جهت تأمین بخشی از نیازهای مالی این پروژه از یارانه های مسكن مهر داد و مابقی كسری این پروژه هم در قالب كمك به محوطه سازی از منابع داخلی شركت عمران تأمین خواهد شد.
مدیرعامل عمران شهر جدید صدرا با ابراز خرسندی، اظهار داشت: با وجود گرانی های اخیر، برای رفاه حال متقاضیان محترم پروژه بناسازان رمضان و اینكه مجبور به تحمل فشار مضاعف نباشند، فعلاً افزایش قیمتی نخواهیم داشت.




1397/06/26
15:09:02
5.0 / 5
2276
تگهای خبر: بانك , خدمات , ساخت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
هم پیما
هم پیما