بر اساس اصلاحیه هیأت دولت؛

پروژه ریلی قزوین-رشت به شركت ساخت منتقل شد، تكمیل تا ۶ ماه آینده

پروژه ریلی قزوین-رشت به شركت ساخت منتقل شد، تكمیل تا ۶ ماه آینده

هم پیما: معاون فنی و امور زیربنایی شركت راه آهن، از بازگشت پروژه راه آهن قزوین-رشت به شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل بر مبنای اصلاحیه هیئت دولت اطلاع داد.



به گزارش هم پیما به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش یزدانی با اشاره به پروژه ساخت راه آهن قزوین - رشت كه طبق مصوبه دولت از شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل به شركت راه آهن منتقل شده بود، اظهار داشت: مدیریت و تكمیل این پروژه مجدد طبق اصلاحیه ای از جانب هیئت دولت به شركت ساخت و توسعه منتقل شد.
وی اضافه كرد: طبق پیش بینی های شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل و هماهنگی های صورت گرفته با شركت راه آهن، طی سه الی شش ماه آینده ساخت راه آهن قزوین-رشت به اتمام می رسد و سپس برای بهره برداری به شركت راه آهن منتقل می گردد.
پیش از این خیرالله خادمی مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل و معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام نموده بود، از ریل گذاری راه آهن قزوین-رشت فقط ۳.۵ كیلومتر باقیمانده است و برخی نقاط هم بنا بر ترددهای مردمی دچار قطعی هستند، ازاین رو با تهیه دو دستگاه زیركوب و تنظیم كننده ریل با هدف افزایش سرعت زیركوبی، تمام تلاش خویش را برای رسیدن به شرایط بهره برداری انجام خواهیم داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با عنایت به تغییر دستگاه اجرایی راه آهن قزوین-رشت-آستارا اظهار داشت: طبق برنامه و زمان بندی شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل، اواخر تابستان سال جاری برای افتتاح این پروژه پیش بینی شده بود اما با تغییر دستگاه اجرایی از جانب دولت، پیمانكاران دچار بلاتكلیفی شده اند كه امیدواریم با رفع این بلاتكلیفی در زمان مقرر راه آهن قزوین-رشت به بهره برداری برسد.

1397/04/19
14:00:34
5.0 / 5
1668
تگهای خبر: توسعه , ساخت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
هم پیما
هم پیما