رئیس پلیس راه خوزستان:

جابه جایی هواپیما از مسیر ماهشهر – بندرامام به زودی شروع می شود

جابه جایی هواپیما از مسیر ماهشهر – بندرامام به زودی شروع می شود

به گزارش هم پیما رئیس پلیس راه خوزستان اظهار داشت: كار جابه جایی هواپیما از مسیر ماهشهر - بندرامام به زودی شروع می شود تا این مسیر مهم برای تردد خودرو ها بازگشایی شود.



رضا دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر درباب از باند خارج شدن هواپیمایی مسافربری تهران به ماهشهر و بسته شدن مسیر ارتباطی مهم ماهشهر – بندرامام خمینی اظهار نمود: از ساعت ۷: ۳۰ بامداد كه موضوع فرود هواپیما در منطقه شهری ماهشهر پیش آمد، شاهد مسدود شدن كمربندی ماهشهر در محدوده شهری بودیم. یعنی قسمتی از كمربندی كه روبروی فرودگاه (پل فرودگاه) به سبب فرود هواپیما مسدود شد.
وی اضافه كرد: هواپیما پس از گذر از انتهای باند فرودگاه ماهشهر از فنس های انتهای فرودگاه عبور و چرخ های هواپیما از جا درآمده و در نهایت در كمربندی ماهشهر متوقف می شود. این حادثه موجب می شود تا كل عرض جاده مسدود شود.
دولتشاهی عنوان كرد: افرادی كه از سمت سربندر به ماهشهر در تردد هستند از جاده جایگزین مجیدی و افرادی كه از سمت اهواز به سمت ماهشهر در حركت هستند نیز از جاده جایگزین شهرك چمران استفاده می نمایند.
رئیس پلیس راه خوزستان بیان كرد: كارشناسان هواپیمایی ساعاتی قبل وارد ماهشهر شدند و نخستین اقدام آنها تخلیه سوخت هواپیما بوده است. خوشبختانه هواپیما گرفتار آتش سوزی نشده و تا ساعاتی دیگر بعد از انجام كارهای كارشناسی جابجایی هواپیما و باز شدن كمربندی ماهشهر به سرانجام می رسد.
به گزارش هم پیما به نقل از مهر، روابط عمومی هواپیمایی كاسپین هم در اطلاعیه ای گفته است: ساعت ۷: ۵۰ بامداد امروز یك فروند هواپیمای مكدانل داگلاس MD۸۳ به رجیستر EP-CPZ متعلق به هواپیمایی كاسپین با شماره پرواز ۶۹۳۶ كه در راه تهران - ماهشهر بود؛ در فرودگاه ماهشهر به زمین نشست و متأسفانه از قسمت انتهای باند خارج و به فنس و موانع انتهای مسیر برخورد نموده است. تمامی ۱۳۶ مسافر و ۷ كرو پروازی در سلامت كامل بوده و از هواپیما تخلیه شدند همین طور علت این رخداد نیز در حال بررسی است.
تیم واكنش اضطراری هواپیمایی كاسپین به همراه كارشناسان سازمان هواپیمایی كشوری در حال اعزام به ماهشهر هستند.


منبع:

1398/11/08
09:18:11
5.0 / 5
2525
تگهای خبر: بندر , پرواز , حادثه , فرودگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
هم پیما
هم پیما