سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام كرد

مشكلی در پروازهای اربعین نیست، برخورد و لغو مجوز، سرنوشت متخلفان

مشكلی در پروازهای اربعین نیست، برخورد و لغو مجوز، سرنوشت متخلفان

هم پیما: سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری با اشاره به اینكه مشكلی در پروازهای اربعین به مقصد فرودگاه های عراق نداریم، اعلام نمود كه به علت فروش بلیت جعلی اربعین، مجوز یكی از شركت های خدمات هوایی در اصفهان را لغو كردیم و به دیگر دفاتر خدماتی اخطار می دهیم كه در صورت بروز تخلف و گرانفروشی در این ایام، سرنوشتی مشابه خواهند داشت.


رضا جعفرزاده در گفتگو با ایسنا اظهاركرد: این دفتر خدمات هوایی تخلفاتی مانند فروش بلیت پرواز اربعین خارج از نرخ توافق شده از جانب شركت های هواپیمایی و فروش بلیت جعلی مرتكب شده بود كه مجوز آنرا لغو كردیم. همینطور به دیگر دفاتر خدمات هوایی این اخطار را می دهیم كه در روزهای اربعین نظارت ها و رصدهایمان تشدید پیدا كرده و در صورت مشاهده یا گزارش تخلف از جانب مردم به شدت با متخلفان برخورد كرده و هر شركتی كه در این ایام تخلف یا گرانفروشی مرتكب شود، سرنوشت مشابهی خواهد داشت.
او همینطور درباره وضعیت پروازهای اربعین با عنایت به برخی اعتراضات و ناآرامی های اخیر در عراق اضافه كرد: هیچ مشكلی برای پروازهای اربعین در فرودگاه های عراق مانند نجف وجود ندارد و تا كنون گزارشی در خصوص تاخیر یا تعویق پروازها در این راستا نداشته ایم.
سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری همینطور در پاسخ به سوالی در خصوص اینكه آیا به دنبال مذاكرات شركت های هواپیمایی، این تصمیم اتخاذ شد كه با پذیرش مسئولیت ایرلاین ها، برخی سایت های فروش اینترنتی بلیت هواپیما، بتوانند پروازهای اربعین را هم بفروشند؟ اظهار داشت: تصمیم نهایی بر این شد كه تنها ایرلاین ها بتوانند بلیت پروازهای اربعین را به صورت اینترنتی بفروشند و این كار هم اكنون انجام شده و ادامه دارد اما سایت های فروش بلیت اینترنتی این اجازه را ندارند.
به گزارش هم پیما به نقل از ایسنا، قبل از این مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شركت های هواپیمایی، اظهار داشته بود: بر مبنای هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد، سایت هایی كه مجوز فعالیت از سازمان هواپیمایی داشته باشند و از ایرلاین ها مسئولیت آنها را برای فروش اینترنتی بلیت هواپیما بپذیرند، بتوانند پروازهای اربعین را به صورت اینترنتی بفروشند.
اما محمد اسلامی – وزیر راه و شهرسازی- در جمع خبرنگاران در اینباره تصریح كرد: به علت تخلف هایی كه در روزهای اربعین سال قبل منجر به گرفتاری مردم در فرودگاه های نجف و بغداد شد، در شورای حمل و نقل و لجستیك تصمیمی اتخاذ شد كه بر مبنای آن برای اربعین سال جاری فروش اینترنتی بلیت ممنوع می باشد و فقط ایرلاین ها مجاز به فروش اینترنتی بلیت در سایت خود هستند كه باید نسبت فروش خود پاسخگو باشند.



1398/07/13
22:18:19
5.0 / 5
1853
تگهای خبر: پرواز , خدمات , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
هم پیما
هم پیما