فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خبر داد:

افتتاح 3 قطعه از آزادراه خرم آباد- اراك تا اختتام امسال

افتتاح 3 قطعه از آزادراه خرم آباد- اراك تا اختتام امسال

هم پیما: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از افتتاح 3 قطعه از آزادراه خرم آباد- اراك تا اختتام امسال آگاهی داد و اظهار داشت: بلندترین تونل آزادراهی كشور به طول 3500 متر در این محور واقع شده است.



به گزارش هم پیما به نقل از مهر، سردار سعید محمد امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی آزادراه خرم آباد- اراك گفت: از فصل كاری جاری حداكثر استفاده را می نماییم تا این پروژه به اتمام برسد و مراحل پایانی كار دارد انجام می شود.
وی تصریح كرد: تا آخر سال قطعات دو، سه و چهار آزادراه خرم آباد- اراك به بهره برداری می رسد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تاكید بر اینكه بهره برداری این سه قطعه و زیر بار ترافیك رفتن آن كمك شایانی به كاهش زمان طول سفر بین دو استان مركزی و لرستان می كند، اظهار داشت: تونل های زیادی در این محور تعبیه شده است و بلندترین تونل آزادراهی كشور با ۳۵۰۰ طول در این محور واقع شده است.
سردار محمد با تاكید بر ساخت این محور با بالاترین استانداردهای فنی اضافه كرد: امیدواریم افتتاح پروژه آزادراه خرم آباد- اراك درانتها امسال بتواند كمكی به رفاه مردم كند.
وی اشاره كرد: اعتبار این پروژه به صورت ۶۰ درصد وزارت راه و ۴۰ درصد قرارگاه تامین شده و تابحال بیش از‬ ۱، ۰۰۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است.


منبع:

1398/04/29
18:39:33
5.0 / 5
1905
تگهای خبر: استاندارد , ساخت , سفر , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
هم پیما
هم پیما