مقام مسئول در شركت فرودگاه ها خبر داد:

خط هوایی مستقیم از اصفهان به آلمان

خط هوایی مستقیم از اصفهان به آلمان

به گزارش هم پیما مدیركل فرودگاه اصفهان اظهار داشت: با مشاركت كمیسیون گردشگری، استانداری و فرودگاه اصفهان، به دنبال برقراری یك مسیر پروازی به آلمان هستیم.



به گزارش هم پیما به نقل از شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، درپی اعلام خبری از جانب نایب رئیس كمیسیون گردشگری اصفهان در خصوص دایر شدن خط پروازی اصفهان به یكی از شهرهای هامبورگ، فرانكفورت یا دوسلدورف آلمان در آینده ای نزدیك، حسن امجدی مدیركل فرودگاه اصفهان اظهار داشت: در این رابطه كمیسیون گردشگری اصفهان و استانداری با مبحث فرودگاه اصفهان در حال رایزنی و هماهنگی برای تولید یك مسیر پروازی به اروپا بخصوص آلمان هستند و یك سری بازاریابی ها هم انجام و اطلاعات مورد نیاز كسب شده است؛ تعدادی از شركت های هواپیمایی داخلی هم در این زمینه اعلام آمادگی كرده اند.
وی با اشاره به اینكه این مورد هنوز در مرحله پیگیری قرار دارد و به نتیجه قطعی نرسیده است، اظهار داشت: برخی شركت های هواپیمایی آمادگی خویش را با این شرط اعلام نموده اند كه بخشی از مسافران هواپیما توسط آژانس های اصفهان به صورت چارتری تأمین شود.
مساحت ترمینال پروازهای خارجی ۲.۵ برابر می شود
امجدی همینطور درباره پروژه های در دست اقدام این فرودگاه اظهار داشت: یكی از مهمترین پروژه ها كه از سال قبل ادامه پیدا كرده، اجرای فاز دوم توسعه سالن ترمینال خارجی از ۶ هزار متر مربع به ۱۵ هزار مترمربع است كه به همراه پروژه موتورخانه جدید این ترمینال و ساختمان CIP تا دی ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: یكی دیگر از اقدامت انجام شده در این فرودگاه، تملك ۴۰۰ هكتار از اراضی جلوی فرودگاه با همكاری نیروی هوایی است كه كارهای نهایی انتقال آن در حال انجام می باشد و این كار می تواند در شروع توسعه فرودگاه اصفهان نقش زیادی داشته باشد.
مدیركل فرودگاه اصفهان درباره دیگر طرح های این فرودگاه اظهار داشت: سیستم تسویه خانه مجموعه فرودگاه هم كه از آبان ۹۴ اجرایی شده بود، با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان تابحال ۹۵ درصد پیشرفت فیزیكی داشته است و امسال به بهره برداری خواهد رسید. این تسویه خانه به صورت میانگین ظرفیت ۶۳۰ متر مكعب آب در روز را داراست.
وی درباره اجرای پروژه جدید در سال ۹۷ اظهار داشت: مناقصه پروژه توسعه اپرون فرودگاه اصفهان كه ظرفیت پارك ۱۰ هواپیما را داشت، به اتمام رسیده و پیمانكار آن تعیین و الان در فرودگاه مستقر شده است تا ظرفیت پارك پوزیشن را به ۲۳ استند افزایش دهد. زمان پیش بینی شده برای این طرح ۱۸ ماه است كه از اول ماه آینده عملیاتی خواهد شد.
 

1397/03/27
18:36:14
5.0 / 5
1450
تگهای خبر: پرواز , توسعه , شركت , فرودگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
هم پیما
هم پیما